Fri

Just nu känner jag mig fri, har gjort bort allt i skolan som ska lämnas in! Vi har en redovisning nästa vecka som är kvar å göras så den ska jag ju läsa mig in på, men annars så är jag klar med skolan efter 3 1/2 år! Rätt bra gjort tycker ja! Man får vara nöjd och stolt av att man klarat av att studera på universitet så pass länge, och jag har klarat av allt. Som sagt frihetskänsla.
 
Så jag började denna fria dag med att gå en långpromenad på 1h 30 min med Sune, sen när jag kom hem började jag att måla på mitt projekt som jag har just nu. Jag håller på att göra ett bord, får se hur det går och hur det blir.. Nu sitter jag och väntar på skidskytte som börjar kl.14.20 på 1.an
FRI ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback