Kallt

Ja fy bubblan vad kallt det är ute, tänkte börja dagen med en riktig lång promenad med Sune men så blev det inte då jag såg att termometern visade -20 imorse. Det blev istället en liten kortare promenad men det biter bra i kinderna när det är så kallt, men vad gör man hunden måste få kissa. Annars har jag ägnat mig åt att skriva idag med, har hunnit med lite till och snart så är man verkligen klar med skolan, känns som sagt lite overkligt att  inte har nått som hänger över en längre. Jag har även hunnit med att varit till sjukgymnasten idag eftersom jag har haft problem med en ljumske men den känns inte mycket längre så det är toppen. 
 
Tanken var idag att jag skulle åka lite skidor men eftersom det är snorkallt idag så fick jag ändra planerna och ta ett spinningpass istället. Jag blev trött av det också! Som jag har nämnt tidigare så hat älskar jag spinning, varje gång jag kommer dit så ångrar jag mig eftersom det är så jobbigt, men bra träning iaf. 
 
En bild från här om dagen då det blev ett skidpass!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback