Sluttampen

Snart om nästan drygt en vecka så är jag klar förskollärare, känns lite märkligt. Att man helt plötsligt ska arbeta som alla andra vuxna, jag känner mig inte vuxen men det gör väl att jag kommer passa in på mitt nya jobb där det bara finns barn nästan. Ja idag fick jag veta att jag har fått jobb känns super! Ska bara vara lite ledig över jul och nyår först men sen drar det igång, känns spännande och roligt.
 
Annars så sliter jag med de sista uppgifterna som ska vara inne nästa vecka, och försöker träna en del. Har blivit helt besatt av skidor igen känns superkul. Har fått nya skidor och pjäxor för säsongen och jag sa till Fredrik att jag nu förstår varför de kan åka så fort när de har så bra material! Så snart får Freddan passa sig för här kommer jag ;) Jag ska iaf försöka åka mycket skidor i vinter, för förra vintern blev de nog inte ens 5 pass på hela säsongen, vilket är bedrövligt dåligt. Vem vet det kanske blir att man vågar köra öppet spår i Mars om man fortsätter att skida på.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback