Träna!

Nu är jag nog inne i mina kända perioder då jag tränar mycket, har just kommit från gymmet och längtar tills jag får träna igen. Synd att jag inte alltid kan känna så! Iaf så körde jag mest kondis idag, tycker inte om att gymma så mycket, tycker det är tråkigt och segt på något sätt. Iaf så började som vanligt med uppvärmning på ca.10 min på 6.5 km/h sedan sprang jag på 8.5 km/h i ca.20 min. Efter detta så vred jag ner hastigheten och ökade lutningen så den stod på 10% lutning och farten låg då på 6 km/h så gick jag i ca.15 min. för att seda gå över att springa 15 min igen på 0 % lutning. Avslutade på löpbandet med 10 min med 10% lutning igen. Totalt så svettades jag 1h 10 min på löpbandet. Innan jag åkte hem igen så körde jag igenom armarna lite.
 
 
Trött och nöjd efter träning.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback