men fy mig!

Ja jag som skulle skriva ett inlägg per dag! Ska försöka bättra mig. Ja! Det här med att blogga kanske inte riktigt är min grej. Aja, jag har iaf varit hem till Övik en sväng i helgen och umgåtts med min härliga familj. Kom tillbaka till Ösund igår kväll. Idag så har jag och Sune varit ute i skogen och gått, han fick gå lös och både jag och han uppskattar en promenad i det fria. Ni som känner mig vet att jag är livrädd för att gå i skogen! Verkligen livrädd, men förra veckan och idag så har jag vågat mig ut iaf, jag har musik i öronen så jag slipper lyssna efter ljud som skrämmer skiten ur mig. Så det får bli en daglig rutin för Sune och mig, eftersom det positiva överväger det dåliga. Sitter nu och väntar på att få åka på hundkurs! Kul även det både för mig och Sune. Sune är så duktig, förstår inte att han är så duktig som han är eftersom vi har varit dålig på att träna han. Funderar på att kanske börja i lydnad då han visar att han är väldigt följsam, vi får se. Agillity ska vi iaf börja med, var iväg förra veckan och tränade med Amanda och hennes Idun. Sune var även duktig där tycker ja. Sen så kommer ju även Fredrik hem ikväll!! Som jag längtar efter den killen alltså, förstår inte vad han har gjort med mig. Han är verkligen min stjärna här i livet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback