På´t igen!

Here i am again! Ja jag vill blogga men vad ska jag blogga om? Ska försöka igen, mitt mål är att skriva ett inlägg per dag iaf! Heja mig! Idag har jag hunnit med lite, började dagen att åka ut till Torvalla för att gå en långpromenad med Emma och Boeing. De bor väldigt fint i deras radhus (inte avis!), jag vill också bo större. Sen har jag även tagit mig i kragen och suttit lite med skolan, imorgon blir det fortsättning med det. Sen var jag ner på fristilen och tränade lite. Nu sitter jag i soffan och slöar, finns dock inget att kolla på, på tv:n. Så har min dag sett ut iaf, inte så jätte spännande men jag sitter rätt nöjd här i soffan nu. Sitter även och spånar på en logga det känns spännande, vi får se vart det landar!
 
//Sara



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback