Skola

Sitter på skolan nu, och för tillfället så har jag fått en dipp i pluggandet, så jag tänkte att jag kunde ju skriva ett inlägg här. Som sagt så sitter jag på skolan och skriver lite på C-uppsatsen, går helt okej men önska man vore klar med den. Finns det möjlighet att spola fram tiden till vecka 44? Började iaf dagen med en timmes promenad med Sune, skönt tycker både han och jag. Sen ikväll så beger vi oss till brukshundsklubben för delta i kursen som vi har börjat med, superkul tycker matte hoppas Sune tycker lika. Jag saknar även maken min väldigt mycket, älskar att umgås med han. Så det blir ett stort hål när han ska envisas med att resa hela tiden!

Nä nu får jag återgå till plugget!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback