Vardagslyx.

Ikväll har jag och maken unnat oss middag ute, himla mysigt och man slipper diska! Vi prövade att gå till bishop arms här i Östersund idag, och gud vad god mat de hade! Dit vill jag gå igen, både jag och Fredrik var väldigt nöjda med maten. Sen tyckte vi även att det var ett mysigt ställe att sitta på. Att unna sig att gå ut och äta ibland tycker jag att alla ska göra, det blir lite lyx i vardagen, och man behöver bara njuta av varandra sällskap. Att laga mat hemma kan bli lite tradigt ibland, så detta uppskattar jag verkligen att vi kan komma oss ut på, när tiden finns. Annars sitter vi och funderar en hel del! Mer säger jag inte.


Hejsan hittade din nya blogg nyss. Du gör mig bra nyfiken när du bara skriver att ni fundrar och sen lämnar du mig ovetandes . Spännande iaf. Hoppas bara det är något roligt och trevligt ni funderar över.

2012-09-19 // 08:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback