2013

Ett nytt år har kommit, och jag hoppas att det är fyllt med bra saker. En bra sak är ju att jag har fått jobb och jag börjar arbeta där nu den 7 Januari så det är ju väldigt snart, och det som är bra med det är att man börjar tjäna lite pengar. Till sommaren ska vi även börja lite smått med tomten vi har köpt så det är även en annan bra sak, det känns kul att se den börja ta form. Sen ska vi ju på bröllopsresa i April till USA, det är också en super bra grej! Jag längtar! Så jag tror att 2013 kan bli ett bra år, jag hoppas på det iaf, det känns som att föruttsättningarna finns iaf. Jag har iaf börjat det nya året med ett träningspass, ett skatepass med skytte på 1 h och sedan löpning med sune på 35 min. Bra start med andra ord. 
 
Skidor är roligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback