En till tur!

Även om det tog emot så kom jag mig ut på en skidtur, med skateskidorna fastspända på fötterna så avverkade jag en timme på stadion. Jag har hittat mitt drömföre! 0 gradigt och lite regn, herrejösses vad lätt det kändes idag, är glad att jag tog mig ut eftersom jag hade en sån härligt känsla idag. Hade kunnat fortsatt längre, men försöker att inte träna tills jag blir less och vill åka hem utan försöker gå hem innan jag blir less så att jag ska känna att jag vill ut och träna nästa dag med. Denna taktik har funkat hittills, jag ser fram emot nästa pass. Imorgon händer också något spännande, jag börjar på mitt nya jobb och det är med blandade känslor jag går dit imorgon! Kommer nog vara livrädd eftersom jag inte vet vad som väntar mig, men jag tror att det kommer att gå bra!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback