Nyårslöfte

Som de flesta andra har så är mitt nyårslöfte att börja röra på mig mer, eller iaf mer kontinuerligt och inte göra som jag gjort tidigare, då jag tränar på väldigt mycket i perioder och tränar nästan ingenting i vissa perioder. Jag vill att träning ska bli en rutin och att det ska vara en del i min vardag. Jag har ju en dröm att göra en klassiker men det har inte blivit av ÄN, mitt mål iår är att försöka träna mycket skidor så att jag kanske kan ställa upp i vasaloppet som går i Mars. 
 
Mitt nyårslöfte: Göra träning till en del av min vardag
Gå ner 8 kg (för att göra träningen lättare)
Försöka göra en klassiker (vågar inte lova nått! Haha)
 


Tack för din kommentar!
Kul att du läser min blogg :)
Ska kika in här och följa dig på din viktresa. 8 kg klarar du!
hejja hejja

2013-01-03 // 00:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback