Träna!!

Wihoo igår vilade jag idag har jag hunnit med ett löparpass med Sune, var ute 45 min. Tanken är att jag även ska hinna med att åka skidor idag, blir nog att plocka fram skateskidor då det är så varmt ute. Jag brukar undvika att åka klassiskt då det är nollgradigt då det blir så jobbigt att valla. Jag börjar nu känna skillnad i konditionen, förut tyckte jag första löpsteget var jobbigt men nu skulle jag kunna springa hur långt som helst känns det som. Eller ja ni förstår vad jag menar. Nu känns det bara kul att träna eftersom det inte bara är en plåga från första stund, utan nu kan man ju njuta också, hoppas på att kunna förbättra kondisen ännu mer, det är mitt mål.
 
Känner mig starkare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback